piątek, 21 stycznia 2011

Skuteczna Dieta

Jakiś czas temu szukałam dodatkowej pracy. I znalazłam, ale nie tylko pracę,również sposób na zrzucenie paru kilogramów ( dokładnie 9- więcej nie chciałam. Podejrzewam,że o tej Firmie już wszyscy słyszeli -Herbalife.Poznałam kobietę,dzięki której dorabiam z ta firmą i dzięki której dobrze się czuję:)
W kwietniu 2010 dostałam produkty do odchudzania i poradę jak stosować i jak się odżywiać. Najważniejsze rzeczy to picie 2 litrów wody dziennie- bardzo ważne. Nasz organizm w 70% składa się z wody. Druga ważna rzecz- oczyszczenie organizmu z toksyn, tłuszczu i zalegających nieczystości- czyli Błonnik ( bardzo polecam osobą, które mają problemy z zaparciami).Na śniadanie i kolację koktajl- zamiast normalnego śniadania z dużą ilością tłuszczu, węglowodanów i mnóstwem kalorii.
A oprócz tego dwie przekąski i obiad.Na przekąskę może być jabłko, albo pomidor,albo jakiś serek wiejski lub jogurt naturalny...warzywa w każdej postaci.
Obiad przeważnie jakieś mięso drobiowe lub ryba i do tego 5 porcji warzyw(ogórki,pomidory,papryka,kalafior,buraki....)
Najlepsze w tej diecie jest to ,że jesz 5 razy dziennie, czyli nie ma uczucia głodu. Jak miałam ochotę na coś słodkiego to jadłam owoce.
W tej chwili koktajl piję tylko na śniadanie dla utrwalenia efektu,tabletki z błonnikiem jem codziennie( miałam problem z zaparciami i nie chcę do tego wracać).
Piję dużo wody,nawet więcej niż 2 litry i dlatego nie mam problemów z bólami głowy!
Polecam wszystkim- dobra dieta- szczęśliwe życie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz